Allvaret har börjat.

Bloggen är fortfarande störd så kan inte lägga upp bilder än. Håll ut. Idag började jag och linnéa med praktiken, klockan 12 fick vi vara i baren med bästa Kevin från England, han lärde oss allt möjligt och klockan tre slutade det med god lunch. Senare så tog vi bussen närmare palma, där gick vi på svenska kyrkan och käkade bullar och drack saft. De tipsade oss också om stränder där de var mycket svenskar, norskar och engelsmen i våran ålder, dit ska vi åka på onsdag då vi är lediga :) Idag har det inte varit så speciellt bra väder, molnigt och så. Det gör dock inget eftersom att vi jobbat. Imorgon ska jag ha ett arbetspass på fyra timmar sedan får vi se vad som händer beroende på vädret, hehe. Förhoppningsvis så kommer syrran hit på fredag, behöver hennes stöd just nu när allting känns skit. Försöker att göra allt för att komma på andra tankar men det är inte så lätt när allting påminner om honom/oss. Varför finns det ingen medicin för brustna hjärtan? Ska jag fan uppfinna. Nu ska vi beställa middag, hörs mer sen / Patricia

Kommentarer
Postat av: henrik

hehe som jag sa till linnea, om jag ska få veta hur det går för er får jag nog hålla mig till din blogg ;)

När du håller på att uppfinna mediciner så kan du komma på en för längtan =) Hare fint!

//henke

2009-06-08 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0