Arlanda is the shit

Nu sitter jag på arlanda, har ätit en mc chiken jr. sjukt god om man tänker på den som jag åt en tugga av på mallis som rent ut sagt smakade bajs.

Som sagt så har jag och Linnéa som tuuuur är ett rum med riktiga sängar osv så vi kan sova gött inatt.
Jag satte mig här vid datorn, 29kr för en timme. Rätt så bra pris om jag får säga det med egna ord.

Somnade på planet, så nu har jag ju lagoomt mycket nackspärr det räcker och blir över om någon är sugen. Ont, ja!
Pratade med mamma nyss också, tänk vad glad hon var över att få prata med mig på telefon efter tre veckor. Vi har ju bara hållit kontakt via msn under tiden på mallis. Helt ärligt så är det nog henne jag längtat hem till mest under de här veckorna + suus och jimmy :)

ska bli skönt att åka hem och få träffa familjen, dra lite dåliga skämt för mor min och berätta om allt bra och dåligt vi varit med om på resan. Med Dåligt så menar jag till största del Kackelackorna som invaderade oss där i början.
Fy fan alltså, äckliga varelser. Dock lite roligt att tänka tillbaka, vill tillbaka......... !

Och om käraste Marita skulle läsa detta så saknar jag dig, våran lilla extra mamma. Hade det inte varit för henne så hade många dagar på mallis blivit tunga. Hon är bäst!

Nej
nu blire till att läsa lite bloggar, ansiktsboken och allt annat som en datanörd som jag gillar.

HARE BRA. Och för er som undrar, 13.05 är vi framme på flygplatsen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0