Att göra bort sig.

Jag skämms lite, eller jag har rättare sagt gjort bort mig inför linnéa s pojkvän. haha.
Igår kväll så bar jag ett tublinne som väldigt lätt bara trillar av (fråga mig inte varför) så igår när vi camade med honom så stod jag bredvid linnéa man såg mig ungefär från halsen och ner till benen, och rätt som det var så stod jag där med linnet nere vid låren, hahahahah. Som tur var hade jag ju bikini men det var ändå sjukt pinsamt. Aja, lite ska man väl bjuda på sig själv har jag hört ; )

Nu
ska vi nog sussa, inte för att jag är så trött men vill upp i tid imorgon... Skönt att jag inte börjar innan fem, sedan ska jag jobba i baren fram till klockan 11 på kvällen, hoppas att det är Kevin som ska jobba med mig...HEHE!

Kan man sakna något man aldrig haft? Night / Trisha!

Där är Linnet jag bar igår, strax innan insidenten Haha


Kommentarer
Postat av: elin wikman

haha äsch, henke verkar inte vara så bryd. hur gick det med kackerlackorna? haha. <3

2009-06-11 @ 08:32:54
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0