Dag 5

Hola!
Slutade jobba för någon timme sedan. Jag och linnéa har bestämt att vi inte ska sola så mycket idag, måste låta huden vila lite... därför så ska vi äta lunch nu och sedan frågade två killar om vi ville följa med dem till cala major och bada vid tre tiden då solen inte är lika stark. Så klart ska vi det, ska bli kul att testa på ännu en ny strand, förhoppningsvis full av turister ; )

Jag jobbade stundvis helt själv i baren idag, lite nervöst var det faktiskt. Men tycker det funkade bra. Vare något ptroblem så kunde jag bara fråga världens SNÄLLASTE Victor...

Hoppas att ni får någon sol där hemma i Sverige iafl?! Om inte annat kan ni ju beställa en sista minuten och komma hit, hehe. Nej nu ska jag käka kyckling-toast. Sjukt gott.

Hörs sen då folkeeeeet! / PATRICIA :D

Här ser ni hur bra jag och linnéa var på fråge leken i Måndags. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0