Dag 6

Idag så sov jag till 12, alla blir lika förvånad här om man sover längre än 8. Haha.
Idag har vi solat och baddat i typ två timmar. sedan började jag jobba i baren klockan 5 och slutade nu vid 11. Har druckit en bärs vid baren och umgåts med massa härliga folk, MYYYYYYYYS!

Idag har jag inte tagit några bilder, har bara inte orkar. Men imorgon jobbar jag bara till halv 1 och sedan ska jag, Linnéa och två andra som jobbar här till stranden, förhoppningsvis händer det något roligt på kvällen också.

Förresten så kommer Linnéas pojkvän hit på söndag, ska bli hur kul som helst. En lite sämre nyhet är att Hotellets snyggaste kille har fått jobb på en båt och åker imorgon : ( Tänk er en snygg blond, brunbränd kille från Australien. Det är han i ett nötskal! Ge mä.


Kan inte fatta att vi varit här i en vecka imorgon, vad fort det gått...
Blir strålande sol hela veckan här minst 30grader i skuggan. Kommer antagligen att dö här borta. hehe.
Åh. vad jag saknar er där hemma. Hoppas på en välkomst fest när jag och Linnéa kommer hem, haha!

// Patricia



Kommentarer
Postat av: linnea

ååh välkommsfest fan va kul. Kom igen ni där hemma, kirra biffen ;D

2009-06-13 @ 10:23:49
URL: http://liinneab.blogg.se/
Postat av: annaa

haha NI kan väl fixa fest när ni kommer hem;)

2009-06-13 @ 11:45:08
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0