Dag 7

Började klockan 8imorse, fy fan vad trött jag var när jag vaknade med det var bara att klä på sig och ställa sig bakom baren som ett spöke. Förresten har jag lärt mig att göra vääärldens gosaste kaffelatte is-kaffe och annat, shit alltså äntligen kommit på vad min starka sida är ; )

Efter jobbet så åkte jag, Marita, Linnéa och Tiia till en strand som var sjukt mysig, åh det har verkligen varit en dag med strålande sol bad och drinkar vid stranden. Sjukt mysigt. Vi har ätit middag och idag blev det lasagne för min del. jätte gött.

Kom precis en assöt kille här från hotellet som ville att vi skulle följa med dem in till Palma och dricka drinkar och ha en kul kväll, vi följde inte. !!!! Marita står i dushen men förhoppningsvis kommer de tillbaka så tänkte ta någon drink här om marita är på :)

Imorgon är jag ledig och LInnéa jobbar, hehehe. Skadeglädje är den sanna glädjen har jag hört.
Näråå.

hann ta någon bild idag men min kamera är slut på batterier. Ska kirra det senare.

Hur har ni det?

// Patricia

Ciiiiiiiitrooooooon

Kommentarer
Postat av: ..

haha.. roligt de e att läsa bloggen din.. du skriver sjukt roligt :)

2009-06-13 @ 23:03:57
Postat av: elin wikman

få va brun och fin du är:) hihi

2009-06-14 @ 15:43:34
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0