Do what you have to do!

Aaameen tjeeeenarååååå!
Sitter för stunden helt ensam i på terassen, haha. Mobbad? joooruuuu,
nejdå. Men Linnéa och Marita har gått och lagt sig och jag har haft en jätte rolig kväll, började att dricka drinkar här på hotellet. Sedan gick vi vidare mor Maritas lägenhet där vi öppnade en flaska skumpa som vi delade på. Inte linnéa eftersom att hon jobbar 8 imorgon.

Vi har varit där hela kvällen med världens finaste utsikt, en lägenhet på tionde våningen. Sedan så gick vi till en nattklubb, där inne var det urkass musik så vi gick direkt. Då såg vi ett ställe där det är tjejer som strippar och dansar på borden ni vet? Så vi beslutade att gå dit istället (HAHA) men när vi kom ner så kostade det över 2000/pers svenska kronor så vi vände direkt, mena... dansa på boden kan väl vi göra själva? hahah. Skämt o sido.

Nu sitter
jag bara och lyssnar på The kooks. Har fått reda på lite saker som fått mig att tappa hakan om DIG. ja, du vet vem du är. Men varför ska jag bry mig? Du har inte ens sagt förlåt så.

Tur det är så underbara människor här som får mig att se det hela på ett annat vis. Annars hade jag väl varit hemma på Sverige vid det här laget. Men just nu känner jag inte ens att jag vill hem. Finns ingen där hemma som väntar på mig så vad ska jag hem å göra? NOTHING!

Äh, life is life! // Patricia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0