färdig med årskurs två

Nu är jag äntligen klar med alla skolarbeten. Jag tror inte någon människa inser hur otroligt glad jag är över det.
Imorgon är min sista skoldag, på fredag r det studenten och på kvällen åker vi till stockholm. Resfeber.se !

Idag är mamma här, vi köpte hem sallad från ragnars som var sjukt gott. Sedan gick vi på Indiska och köpte en ny matta till mig och två par solglasögon. Ett par vita och ett par svarta. nice nice.

Just nu väntar jag på att Elina ska höra av sig, vi ska till Måns där det skulle vara lite folk ikväll. Sedan får vi se vars det bärav. Östersund kommer med handen på hjärtat inte att vara lugnt ikväll, pråmiz! 

Nee nu drar jag snart, så hej å puss på er! / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0