Förälskad

Imorse åkte vi raka vägen in till Palma, skulle egentligen till Svenska kyrkan och fråga vad som händer på Midsommar. Men det hade inte öppnat än :(
Därför tog vi bussen in till Palma, gick in i en affär och förälskade mig i ungefär tusen par skor. Finns inget bättre tror jag bestämt. Och jag som inte hade med mig speciellt mycket pengar, följde iafl med ett par asheta skor hem och slingmedel.
Asgrett.

Efter det åkte vi till stranden och solade/bada. Det var verkligen behövligt efter en dag på palmas gator i hettan.
Nu har vi duschat och jag är så hungrig att jag inte vet vars jag ska ta vägen.
Om 20min kommer kocken hit å då jävlar blire mat för mig.

Sen måste jag säga att jag blev rörd idag när jag kom tillbaka från stan, victor/ingrid/axel har fixat en telefon till mig som jag kan ha här i Spanien så nu kan jag både ringa och smsa igen, och det bästa av allt är att jag kan få sms och samtal från er hemma i Sverige. Här är nummret : 0034  626 73 91 86
HUR omtänksamt och snällt som helst, guldstjärna till dessa människor.

Idag jobbar vi 00:00-03:00 : )



Kommentarer
Postat av: elin wikman

näe, gud va gulliga dom är! :) <3

2009-06-15 @ 18:57:38
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Helena P

Vilka fantastiska människor! Skönt att du omges av sådana som bryr sig så mycket om dig. Lite tur i oturen har du ju i alla fall.

2009-06-16 @ 01:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0