GATUFESTEN och ny telefon

Idag åker jag till Sundsvall, ska först till Jarmos mamma någon dag och sedan på Torsdag morgon åker jag och syrran in till staden. Senare kommer Anna, Eileen och Frida och vi ska ha en SJUKT ROLIG helg under Gatufesten.
Satan, tjejerna från Östersund kommer att göra Sundsvall osäkert. Tro mig. Hoho.
Se upp

Kommer förresten att köpa en mobil idag, en billig sådan så imorgon eller ikväll så kommer jag att vara kontaktbar igen.
ÄNTLIGEN. Därför vill jag att alla skickar ett sms med erat nummer, annars blire svårt för moi att ta kontakt med någon :(

070-27 44 763. Så langa era nummer nu gottfolk. (skicka sms ikväll eller imåra)

Här har ni några få bilder, de jag har kvar från gatufesten 08. SUSANNE DU ÄR BÄST!



Kommentarer
Postat av: susie

men patricia jag blir så deprimeraaaaad!! :(

2009-06-30 @ 16:29:37
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: gabbi

hoppas du haft det bra i mallis och hällsa födelsedagsbarnet från mig..+ alla andra.

jag såg du hade ditt nr så jag skall sms dig så får du mitt :-)

kom o hällsa på om du har vägarna förbi i umeå..kram o sköt om dig

2009-07-01 @ 01:48:58
Postat av: elin wikman

åh va roligt!! :D hoppas ni får det bra=)

2009-07-01 @ 15:57:40
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Goy

Hej Pytti!



Kan du kolla om du har en lila kappa hos dig? Tror att jag har glömt min där... Ska finnas en nyckel i den oxå. Hör av dig om du hittar nåt.

Bye

2009-07-05 @ 12:24:32
URL: http://riahime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0