HEJ

Från John Bauer till Guslin från Guslin till Ola från Ola till Denise från Denise till Sofie och Tommy och från dem och hem. Så har min kväll sett ut, har haft det jätte trevligt. Nu är jag hemma igen, dock inte så trött så jag satte mig här en stund. Blir väl till att kolla på någon dålig sopa på TV:n innan ögonlocken trillar ner.

Imorgon kommer mamma hit, som tur är. Hon ska hjälpa mig med lite skolarbeten och städa innan jag åker till mallorca... och för er som inte hänger med i bloggen och min nedräkning så är det nu 2 dagar kvar!
 Sjukt! Kommer verkligen att sakna alla så att det gör ONT. men kommer nog att få en super duper rolig och oförglömig vistelse där nere med min Älskade linnea!!

/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0