hejjj

Som vanligt är jag uppe längst, jag har allvarligt aldrig träffat på en människa som är lika trött som Linnéa. haha
Imorgon ska jag städa mellan 10-14. Sen måste jag fan ut i solen, är faktiskt blek för att ha varit här så länge.


Sitter och funderar på vad som händer på midsommar, kanske blir det svenskakyrkans tillställning, haha dansa små grodorna runt en midsommarstång som ska representera en penis på stranden är ju just snyggt.
Alla må ju undra vad det är för fel på oss svenska människor?
Aja, firas ska det ju göra. och kanske skickar jag iväg ett sms till Daniel som jag träffade igår. Kom på nu att jag tog hans nummer. hahah.

Sen vill jag ju på party-båten imorgon. det är nog lite för dyrt men skulle vara sjukt roligt

Gatufesten närmar sig med stora steg också. jag längtar nästan ihjäl mig. det ska bli ännu bättre än förra året.


har inget vettigt att skriva så drför låter jag bli. Över och Ut / patricia


saknar dig, pitten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah nä Linnea är då den tröttaste människa jag träffat! ;)

//Henke

2009-06-18 @ 18:15:40
Postat av: linnea

jag har heller aldrig träffat någon tröttare männska än mej

2009-06-18 @ 22:20:28
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0