HOLA!

Idag är man lagomt trött. Somnade tydligen på stranden också. hehe
Har badat mest hela tiden idag, så himla skönt att bara ligga där på en madrass och fundera.
Vi åt lunch på ett jätte sött ny öppnat café också, kyckling toast blev de, inte illa de inte...

Nu är vi ny duschade, jag väntar på att mitt hår ska torka så att linnéa kan göra slingor, känns skönt att göra dem här borta fall att det skulle bli fult. haha. Har ju faktiskt 11dagar på mig att färga tillbaka om det vore så ; )
Tänk er, om 11 dagar ses vi där hemma igen. Känns både bra och dåligt. Saknar så klart er men samtidigt så är det så kul och skönt att vara här. Helst skulle jag vilja ge alla mina tjejkompisar en flygbiljett hit, fan vad kul vi skulle ha!

Fick en sladd till telefonen idag så nu kan jag föraöver bilder på datorn, så nu kommer jag ladda upp mobil-bilder, vilket är bättre än inga alls.

Ikväll ska vi ut och festa också, kommer nog bli riktigt nice ed goda drinkar och härligt umgänge.

Höres sen . / P

Här var man ju lagomt blek.

Kommentarer
Postat av: hanna

Åhh, jag saknar er jätte mycket! Måste ses så fort ni kommer hem! :) <3

2009-06-16 @ 21:20:45
URL: http://hbeckman.blogg.se/
Postat av: annag

jag vill komma, ge mä em biljett, heheheee

2009-06-16 @ 21:26:00
URL: http://gudmarsdotter.blogg.se/
Postat av: elin wikman

sen Frida pratade om att åka ner till er så har jag blivit mer och mer pepp! det skulle vara jävligt kul! hihi. hoppas att håret vart bra:) <3

2009-06-17 @ 11:05:55
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0