Kört fast

Nu har jag 1.5 uppgifter kvar på EU uppgiften och jag har verkligen kört fast nu. Blir det så om man pluggar  Non stop? Undrar jag!!

Iafl så ska jah bli klar med den idag, det är alltid en lättnad att få en uppgift ur världen. Sedan har jag bara lite på konflikten och lite på APU rapporten kvar. APU rapporten ska jag göra imorgon på studietiden, och konflikten senare idag eller imorgon då mamma kommer hit. Sen är man klar. Haleluja!

Det
jobbiga är att jag känner att jag inte ger allt jag har på Samhällsuppgifterna, jag som så gärna vill ha mitt MVG får nog nöja mig med ett VG, tyvärr... Men har ingen ork alls kvar i kroppen, och är så sjukt skolless. Någon som vet vad man kan få för straff om man bombar skolan?

/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0