Lite är bättre än inget

Idag har vi städat på hotellet jag och linnéa. vid ett var vi klara och då blidde det genast poolen, vi latjade runt där och hade det mys och sedan åkte vi till Palma kring fyra halv fem tror jag. Jag köpte två par skor och sedan åt vi två sjukt goda glassar på donken, ja ni hörde rätt, två mjukglassar 1euro styck och det var värt varje öre. hihi

Inatt klockan två så ska vi ner till stranden, tydligen så samlas alla spanjorer och har en slags tradiotion där de skriver sina önskningar och förlåtelser på ett papper, sedan tänder de ett ljus som de senare skickar ut i vattnet i en pappersbåt. Tydligen så ska det krylla av folk på alla stränder. Spännande, jag ska skriva mig en liten lapp själv som jag sedan ska skicka ut i havets mörker.

Vi tar nog med oss kameran också... :)

Här har ni mig på en mysig gata i palma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0