Måndag

Måndag idag och jag är ledig.
Blev sent för mig igår och åkte in till stan med Nabo vid 11. Så nu ska jag snart upp på busstorget och fylla på busskortet till ett sånt där sommar kort 750kr över hela jämtland i tre månader. Bra pris måste jag säga.

Ikväll kommer det att bli skoj, ska vara med Sunken och kanske SaraP. Vi ska nog till KF-grillen där det är grillning, partajj och olika aktiviteter. Sedan kanske det blir en sväng på Österäng, där jag antar att många studenter kommer att hålla till. Öppna för förslag om det är någon som vet något annat skoj att gö.

Idag är det bara 4dagar kvar till mallis, jag är hur nervös som helst för resan.

Låten tillägnar jag den jag kommer att sakna mest, mamma så klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0