Party humör!


Vi var bara på stranden någon timme, sen blev det för varmt tyckte Linnéa så vi gick hem igen. Stranden vi var på var jätte mysig och det fanns en hel del snygga unga Spanjorer där, jag som inte brukar tycka de är speciellt snygga. men det tar jag tillbaka efter dagens utsikt. Som tur var så slapp man gubbar med string-bad-byxor som det fanns gott om på stranden igår, haha. Nästa gång vi åker dit tar jag med mig kameran!

Förresten så är jag på världens party humör, vill göra mallorca osäkert någon kväll snart. Kanske i helgen? Får se vad Linnéa tycker om den saken ; )

Försöker att intala mig själv att allt är bättre UTAN dig / Fernandez



Kommentarer
Postat av: saraf

Det är svårt att intala sig själv sånna saker när man tänker på de bra stunderna... =/ Men hoppas som fan du kommer över idi**en fort! Vi har likadan bikini btw ;) haha <3

2009-06-11 @ 23:38:22
URL: http://ssarafalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0