SÅ JÄVLA ÄCKLIGT

FY FAN, jag och linnéa ska nu sova hemma hos en av personalen för att det var så mycket kackelacker på vårat rum, fattar ni hur äckligt det var? Vi tappade räkningen när vi var uppe i 16stycken ungefär. Både jag och linnéa nästan grät för att det var så jävla äckligt. Hoppas bara att de inte kommit några i resväskorna för då kommer jag bokstavligen att dö.
Som tur är så ska de sanera där imorgon och ta död på dem : ) och så klart får vi byta rum.

Annars
har vi inte gjort så mycket ikväll, bara suttit vid datorerna och så. Blir väl till att sussa snart, ska ju upp tidigt imorgon beachen väntar ju på oss. Imorgon satsar jag på att bli BRUN!


Kommentarer
Postat av: elin wikman

fyfaaan va äckligt!!!!

2009-06-10 @ 10:45:43
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0