Saknar er

En bild från min och Linnéas promenad igår! :) Det är fortfarande fel på bloggen, därför texten blir en stor röra. Linnéa börjar klockan 8imorgon så hon har redan somnat, själv börjar jag tio så är uppe lite längre.. men eftersom att jag inte sovit så mycket de senaste dygnen så är jag väldigt trött och ska försöka sova. Ikväll var vi med på en frågetävling med massa folk från England, det var hur roligt som helst och vi blev bra vänner med ett par där som var så himla söta. Dock kom jag och linnéa på sista plats, men nästa vecka TAR VI DEM! host. Något positivt är att vi inte hittat någon kackelacka idag, eller det har legat en död bakom toan i några dagar nu som vi inte vågat röra, därför har jag döpt honom till Ernst. Där kan han gott ligga det lilla kräket! aja, nog om det. Fyra timmars jobb imorgon och sen sol vid stranden. Saknar verkligen alla er där hemma, nu när jag behöver er som mest! Hörs imorgon bitti eller i ett natt-inlägg om jag inte kan somna,,, Puss på er / TRISHA (smeknamn för patricia här)

Kommentarer
Postat av: elin wikman



får ni inte jobba samtidigt? :) <3

2009-06-09 @ 08:26:49
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Johanna Norrman

Hej gumman! Ville bara säga att jag tycker det är tråkigt att det skulle sluta så här, hoppades faktiskt på att det skulle bli du och J. Men tyvärr händer ibland sånna här saker. Känner att jag inte vill säga något ont i Jonathan, som du kanske förstår, men visst tycker jag att det var dumt gjort, det kan han inte komma undan.



Men vad jag ville med detta var att jag hoppas att du och jag kan "umgås" som vanligt iaf, och hoppas att detta inte ska förstöra vår relation.



Och sen, som alla andra skrivit, så kommer du finna någon ny. Är det inte om en vecka, så dyker han upp så småningom : )

Sköt om dej, och njut på Mallis istället för att gå runt och tänka på J. Det löser sig, det gör det alltid. Kram

2009-06-09 @ 16:48:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0