Sista dagen.

Idag är sista dagen, vi har ätit sista frukosten på hotellet, badat en sista gång och nu ligger Linnéa och pressar den sista tiden, Själv så orkar jag inte, är less på att sola nu, ble.

Vårt flyg går 15.15. Sedan mellan landar vi i Madrid någon timme innan vi åker vidare till Arlanda, där ska vi ta in på ett hotell (?) där man får sova i 8timmar. Sedan vid 12tiden imorgon åker vi med flyget till Östersund.

Förhoppningsvis så är mamma där och hämtar upp mig, så drar jag hem till Järpen sen och våran underbara stuga.
Det är helt fantastiskt där på sommaren, nästan obeskrivligt bra.

Ska bli skönt att jag bara jobbar två veckor i sommar, egentligen tre men smart som man är så jobbar jag dubbelt så mycket på dagarna och då behöver jag bara jobba två, skönt.

nu ska vi ta och beställa in lunch, ta oss en dusch och sedan åka till flyget.
"Jag kan flyga, jag är inte rädd"
 HJÄLP!

// Eran pat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0