skön dag

Nu är vi hemma från stranden, det var sjukt skönt att komma till en större strand med mer människor. Tror dock att vi gick till fel men i helgen ska vi till den riktiga RIKTIGA. men fanns inget dåligt med den som vi var på idag, underbart!

Blev bad och sol för hela slanten, både jag och linnéa somnade där ett tag också. haha.
Tyvärr glömde vi kameran men ska ta lite bilder nu under middagen/kvällen så oroa er inte, ; )

Linnéa är där nere och väntar på mig så ska springa ner och beställa mat nu, imorgon börjar jag jobba 5 och linnéa sex på eftermiddagen så vi har hela dagen på oss att sola och bada, ska bli himla skönt!

Men som sagt, hörs mer efter middagen kommer lite bilder då också.
Förresten har vi fått byta rum nu, ett jätte sött HELT fritt från kryp, wiiha!

och glöm inte att jag saknar er!

Keep in touch! / Patricia

bjuder på en bild sen igår.


Kommentarer
Postat av: elin wikman

vad äter ni när ni är där nere då? :) <3

2009-06-11 @ 08:43:07
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0