Sorry

Maste saga att jag har varut en riktigt dalig bloggare pa senaste tiden.. Sorry.
Ska bli battre. Jag sitter po hotellets dator nu darfor jag inte kan skriva normalt...
Idag har jag stadat fran 10-14, lite jobbigt men skont att det var molnigt, dess varre vill jag inte ha moln nu nar jag ska go ner till stranden, buhuuu!
Kommer
fa doligt vader nu sista veckan tyvarr, men sog att det skulle bli fint i Sverige, jag for forsoka gladjas at eran skull ett tag, hihi. (blir svort)

Igar po midsommar afton at vi middag och efteratt po hotellet, sedan akte jag o henke in till magaluf och kikade laget lite. Mycket folk moste jag saga men vi okte hem ratt fort igen eftersom jag jobbat idag.

Nu ska jag bestalla lunch och sedan go till stranden, det behover jag verkligen. haha.

Om en vecka ar vi hemma igen, kanns bode bra och doligt. Vill inte lamna mallis men jag saknar so monga dar hemma.

Vi hors mer efter stranden, puss `po er allihopa.

Kommentarer
Postat av: elin wikman

vi måste ses när du kommer hem gumman:D <3

2009-06-20 @ 16:26:34
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: henrik

Ja det var faktiskt roligt på Magaluf! Blev kanske lite tidigare hemgång än planerat men så kan det vara ibland :)

//henke

2009-06-20 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0