Tjolahopp

Jag och dyra, eller ja prylar överhuvudtaget går inte ihop.
Ge mig aldrig ansvaret över en mobil, kamera, dator och sånt där. Blir bara fel. Iafl den här senaste tiden.
Därför tänkte jag köpa en lott och vinna en mille imorgon. Skulle sitta förbannat fint med lite kosing just nu.

Annars då, har kollat fotboll ikväll. mest varit trött så egentligen fattar jag inte att jag ens orkar vara vaken nu,
Kunde inte somna inatt, hade för mycket tankar som spökade i huvudet på mig.

Inatt kommer jag att somna fort och skönt känns det som. man har ju en speciell trygghet hemma i sin egensäng som är svår att finna på andra ställen. Därför ser jag fram emot att lägga mig i ett rum som är svalt och med ett riktigt täcke istället för ett lakan. Ja, det känns att man är tillbaka i sverige. bara att man kan dricka vatten ur kranen är ju ganska skönt.

Imorgon blire fix inför syrrans 22års dag. Stor tjej nu måste jag säga. Tyckte vi nyss var småbarn som sprang omkring och slet varandra i håret. Ojjejojj vad man har slagits som liten krabat. Haha. Det är ganska roligt att tänka tillbaka på hur mina äldre systrar retade mig tills jag blev helt rasande och flög på dem båda två på samma gång.
Nog att det inte var någon match, tuff och STARK som man var ; ) Brukar titta på videos sedan vi var små ibland.

Fan vad bra man hade det, det var bättre förr! ;P

nej nej, nu ska jag ta mig något att dricka och en frukt innan jag ska sova.
ha det bra så höres vi imåra. Kram  på dä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0