Livet när det är som bäst

Heii!
Tänkte bara säga godnat så här sista natten på mallis. För ni har väl inte missat att vi åker hem imåra?
Till lyckligtvis varma sverige. Men hade hellre stannat kvar här.

Lever ett drömliv här.
Fast, det här kommer ju bli min livs bästa sommar, det vet jag ju och har alltid vetat. Och jag säger som Linnéa
-
Den har ju fått en jävligt bra början iafl.

och för er som undrar så kan ni ikke ringa/smsa till det spanska numret jag skrev här förut efter klockan tre imorgon. Förhoppningsvis så får jag tillbaka mitt gamla när jag kommer hem. Men gäller ju att kirra en ny mobil först.
wöuw.


Livet, när det är som
bäst.

Nej nu somnar jag snart skrivandes.

Hörs imorgon, Kjempebra!
/ PÖF.

Haha kan inte sluta skratta åt kortet dåå jag ser ut att vara svart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0