Dag 3

Hej på er där hemma i Sverige!
Har inte hunnit uppdatera någonting idag, började tio och städade tills klockan två tillsammans med två tjejer som också jobbar här. En av dem är från Finland hon gjorde också APU här för några år sedan och under den tiden blev hon kär i Axel (jobbar också här) och sedan dess är hon "fast", gullig kärleks historia. Hon var iafl rolig att jobba med, känns dock lite underligt att gå omkring och prata Engelska hela dagarna nu så hä när man tänker efter. Men det är kul, och duktig blir man :)

Vid två gick jag ner till stranden där Linnéa låg i havet och solade. Var bara där i några timmar då det blev molnigt efter ett tag. Nu så har vi duschat och ska snart beställa mat, får se vad det blir för gott idag...

Bloggen funkar iafl som den ska nu, det var jag som råkat ändra någon inställning. Hehe.

Därför tänkte jag ladda upp lite bilder för er som inte sett de på fejjan. De jag tagit idag får ni se efter middagen : )
Bilderna är alltså sedan igår och första dagen!

Hörs snart! / TRISHA


Kommentarer
Postat av: elin wikman



nej, va romantiskt! <3 du få hitta någon där nere du med;) vilka fina bilder:)



det känns overkligt att ni faktiskt är där och inte här:P haha. <3

2009-06-09 @ 20:29:10
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0