Kom tillbaka era norrbaggar

Nu har våra norrbaggar åkt, men jag vill inget annat än att de ska komma tillbaaaka!
hade sjukt kul igår, vi drack drinkar av alla olika slag, spelade klädpoker, badade i havet... jag skulle kunna förtsätta hur länge som helst.

Jobbade från tio och vid halv 1 var vi klara, då gick jag Linnéa, Eskil och Kjetel till havet och hade det grymt kul och förbannat mysigt.

jag och linnéa ska till Oslo och hälsa på så fort som möjligt. Det måste vi.

Me and Eskil ute i havet, Puss

Kommentarer
Postat av: Helena P

Ser härligt ut! Men nu kan vi njuta av sommarvärme i Sverige också. Fast det är klart, visst vore det superkul att dyka i havet på Mallis.

2009-06-26 @ 14:40:33
Postat av: annaa

haha, ni får allt ta med mig dåååå :D

2009-06-26 @ 19:37:10
URL: http://gudmarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0