Till en Idiot!

PATETISKA jävla människa. visst visste jag att människor kunde sjunka lågt, men så här lågt trodde jag var omöjligt.
Hur fan kan man vara så hjärtlös?

Egentligen är du inte ens värd att nämnas här men jag är så sjukt arg och sårad efter det du har gjort.
Du gråter och säger att du inte vill leva om du inte får vara tillsammans med mig, sen så hinner jag vara borta i 1 natt och då ligger du med en annan tjej som du även tror att du har någonting på G med efter en jävla natt.

OJ VILKEN KÄRLEK DU HADE TILL MIG JÄVLA AS!

Vi hade en bra början på något nytt, du fick nyckel till min lägenhet samma kväll och sedan gör du så här. Hur fan jobbar dina hjärnceller egentligen?! Har du ens några?

Har ALDRIG varit så här besviken på någon förut. Men som sagt, allting har en mening och det är inte meningen att det skulle bli vi igen!

Det var ju skönt att du kunde gå vidare så fort, orkar inte med att du ska komma krypandes tillbaka, gråta och ångra det du gjort, som tusen gånger tidigare!

Jonathan Erik Norrman, jag hoppas att det var värt det. För mig ser du inte skymten av igen!

/ P



Kommentarer
Postat av: therese

fyfaan jävla svinigt! du är värd nåt mycket bättre! <3 jävla cpapa

2009-06-06 @ 21:13:52
Postat av: annaa

fyfan, killar alltså. Finns det några större svin? NEJ! Det kommer fler, bättre killar! vi har hela sommaren framför oss, med massa kul och massa nytt folk! och nu är du i spanien och hittar nog din livs kärlek där, en snygg jävla spanjor! ;) du vet att du har alla oss bakom dig, det här ska inte sänka dig! DET FINNS SÅ MÅNGA FLER HONEY

2009-06-06 @ 21:21:42
Postat av: henrik

vågar man skriva här nu när hatet mot killar är så stort? Tycker verkligen synd om dig, kunde verkligen ha sköts så mycket bättre! Men tydligen är han inget att deppa över! //henke

2009-06-06 @ 21:46:27
Postat av: Ragge

Tråkigt tråkigt:(

2009-06-06 @ 22:09:11
Postat av: Anonym

men gumman :/ det är helt jävla sjukt hur endel tänker, han är inte värd dig på en fläck!! jävla idiot. <33

2009-06-07 @ 13:34:21
Postat av: susie

han är bara så jävla puckad och pinsam.. och du är för snygg och för bra för honom

2009-06-07 @ 20:33:09
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm vet ej va ja ska säga. håll dig bara för i helvete borta från fan nu ! får krypa hur mkt han vill sen, han ska inte komma tillbax!!!! love u<3

2009-06-07 @ 23:30:18
Postat av: hannaf

fy fan vilket as! stå på dig patricia och låt honom inte komma tillbaka och tro att han kan bete sig hur som helst! var stark, det vet jag att du är! <3

2009-06-08 @ 21:25:23
Postat av: Anonym

bra skrivet. OM du læser dettta jojje så GO AND FUCK YOURSELF !

2009-06-10 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0