Folk över 40 är strängt förbjudet.

Skönt att vara ledig idag, gick upp vid kvart över tio och sitter här nu och blir serverad kaffe av Linnéa. Haha
Det är 32grader varmt i skuggan så ska gå ner till stranden innan jag får värmeslag som man så vackert brukar säga...

mamma skrev precis att hon och hennes jobbarkompisar läser min blogg, jag sa att det är förbjudet för dem som är över 40att läsa den, man blir ju så nojjig i den åldern har jag hört. Och om de över 40 läser den så betyder det väl att jag måste börja skriva massa strunt om politik och lågkonjukturen och det kommer jag inte göra de närmaste åren iafl.
Nädå, läs på ni men ta det hela med en nypa och ibland en näve salt!


Kommentarer
Postat av: henrik

haha oj kanske är mitt fel det här :p

2009-06-14 @ 11:42:02
Postat av: elin wikman

haha näe va gulligt:) hihi <3

2009-06-14 @ 15:41:17
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0