What a day

What a day.
Jobbade mellan 10-13 idag. blev klara en timme tidigare vilket var skönt. Eftersom att jag inte var på stranden igår så gick jag dit runt två idag. Var alldeles lagomt varmt och solen stekte på perfekt. Inte för mycket, och inte för lite.

Nu duschat är man nu. Skönt att få bort all sant i håret och saltvattnet som fastnat på kroppen.

just nu längtar jag till middagen som bara den. är sjukt hungrig så ska sitta fint med en vegitarisk lasagne till middag.
Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, jag är sugen på lite partajj, men det är inte Linnéa : (
Får se vad kvällen har att bjuda på.

Visst har de 12dagar som vi varit här gått fort? Känns som om att vi kom igår.
Trist att Henke ska åka hem på lördag också... KOM Å HÄLSA PÅ VÄNNER!

Två bilder som är tagna under den senaste veckan :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

snyggingar!

2009-06-18 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0