vill inte hem

nog visste jag att en människa kunde vara trött. men så trött som jag vartit nu visste jag faktiskt inte. Hehe
blev ingen strand för mig, nix. jag åt lunch sedan gick jag ner till sängen och satte mig vid datorn, somnade så klart och sov i ett par timmar tror jag. Linnéa kom med tre små glassar till mig som var förbannat goda. Åt dem typ i sömnen också, jag kan jag.

Henke åker hem idag, TRÅKIGT tycker jag. nu är det jag, linnéa och Marita som får leva yttligare en vecka på mallis.
men JAG VILL INTE HEM. vill verkligen inte det känner jag, tror Línnéa har mer hemlängtan än jag, men nej. jag vill faktiskt inte.

Förresten, varför drömmer  man så konstigt på dagarn när man sover? Så o-logiska drömmar. Men lite kul är det allt ibland.

nej nu är det dinner time. Jag gillar´t.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0