WIHA!

WIIHO har äntligen blivit klar med min APU rapport. Har jobbat i snart två timmar med den efter skolan och nu så är jag äntligen färdig. GE MÄ KARDAN!

Ska slå mamma en pling
, funderar precis på varför hon inte ringt mig eftersom att hon skulle komma idag. Hon kanske helt enkelt gick hem till mig tidigare och såg hur extreeeemt stökigt det var där så hon inte haft tid att höra av sig?
jag är iafl hungrig så det ska bli spännande att se vad och var vi ska äta.
Hade suttit fint med kina mat, men får se vad hon tycker om det. Skulle inte heller tacka nej till en fet meny på donken just nu, heheh!

Kvällen kommer delvis att
bestå av plugg och lite packning, någon som ska hitt på nå kul så hör av er.
Ska även vara på Matpiraten halv 8 imorgon och göra en utvärdering. Så blir nog en ganska tidig kväll, skönt!

Pöss / P

LÄNGTAR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0