5/3-09

Vädret är väl inte så bra som jag hoppats på idag, men förhoppningsvis så kommer det att spricka upp lite under dagen så att man kan ta sig en promenix.

Sitter bara vid datorn just nu, har så konstigt ont i magen. Vet alltså INTE vad det kan bero på, och svårt att beskriva känslan av den påträngande värken.

Mamma ska jobba tills klockan 8 idag, blir ledsen bara jag tänker på det. Vad ska jag då hitta på?
Eller min "plastpappa", föredetta timrå spelare och nu stort fan ska ju beställa hem Timrå-HV matchen, så blir ju att kolla på den, ska faktiskt bli riktigt spännande att se. Egentligen har jag ingen aning om hur det kommer att sluta, och det är väl egentligen det som är själva charmen med det hela.

Nu ska jag äta frulle, sedan göra upp ett stort skumbad, måla naglarna lägga ansiktsmask och njuta av torsdagen.
Later / Fernandez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0