Änglavakt.

Mitt hjärta stannade till forut idag när jimmy berättade att det hade hänt en skoter olycka vid ocke trakterna, en buss och en skoter hade tydligen krockat.
Efter ett tag så sa han även att det kunde vara Simon eller Kneten som hade kört skotern. Och då ville jag bara dö.
Fast vi inte visste säkert, fick jag ont i magen och kände hur ögonen fylldes med tårar.

Så jag ringde pernilla och frågade om hon hade någon aning, men hon visste inte att det hade hänt, men hon blev lika orolig och ringde till Karolina, som berättade att det var Kneten som råkat ut för det.
När pernilla sedan berättade det för mig fick jag panik, men sedan sa hon att han hade klarat sig bra, men att han bara hade tur som inte dog. Hade han kommit en sekund före (eller efter?) så hade vi nog mist våran älskade kenneth..
Där kan man tala om änglavakt, hoppas verkligen att alla får en tankeställare efter det här.
När vi vet hur illa det kan gå sedan tidigare olyka, men jag är så innerligt glad att han klarade sig någorlunda bra..


Och kenneth, lova mig att aldrig göra oss så där oroliga igen. <3


Kommentarer
Postat av: jims kommentar

ett tips, kolla höger oxå allihop. omöljigt att missa bussen då.

2009-03-06 @ 01:07:32
Postat av: elin wikman

det händer många skoter olyckor nu. detta hände min lillebror för nån vecka sedan.



http://www.op.se/parser.php?level1=161&level2=713&id=997517



2009-03-06 @ 11:24:04
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: anna

jag hörde om det där :( tur det gick bra! <3

2009-03-06 @ 16:44:03
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0