Badminton

Måste säga att Badminton är underskattat. Riktigt rolig Idrotts lektion idag.
 Tack gud, för att vi har fått världens bästa idrottslärare!

Efter skolan så gick jag och handlade mat. Fyllde på kylen och skafferiet med goda och nödvändiga saker.
Till middag ska jag göra Kycklingpytt, går fort och är gott, vilket är bra eftersom att jag ska iväg och träna, då finns det inte mycket tid för matlagning.

Idag så ska jag träna AEROBIC från halv sju till halv 8, har aldrig testat det förut men hört att det ska vara kul, Någon läsare som testat det?

Har inte så mkt tid att skriva nu. Men uppdaterar så klart mer senare, nu ska jag laga mat så jag hinner käka.

Kram // Fernandez


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuuuul med plugg !?

2009-03-26 @ 10:17:38
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0