Fredag! WIHO

Har psykologi nu och det är äntligen fredag!
Ska skriva ut lite fakta om Panikångest nu, mitt första försök blev inte så lyckat, råkade sktriva ut
12sidor från aftonbladet, utan en rad av det jag var ute efter, inte braaa för miljön de inte, nejnej.

Blev träning igår med Frida och Anna, ett medelpass, han som höll i passet var verkligen bra, och det visade ju sig i träningsvärken jag har idag. Jag och Frida var på ragnars och FICK en varsin sallad igår också, salladerna där är verkligen farligt goda. Har man ätit en, vill man bara ha fler och fler, speciellt under sommaren...!

Ikväll blir det utgång, det förtjänar man efter en veckas slit med både träning och skolan, inte sant?
Vin, skön förfest med tjejerna, och sen fest. Det tycker jag man kan unna sig.
Blir Jag, Jennie, Therese och Frida vad jag vet, men först ska jag försöka hinna med ett träningspass!
Wiho.

Vi hörs senare vänner / Fernandez

Ps. Elin W, tycker synd om diiiiiig som måste dras på skolan fast du är sjuk, puss på re guldtjejen! Ds.

Kommentarer
Postat av: elin wikman

naaw! tack patricia<3 du är så gullig:) guldtjej de var något nytt:) hihi. längtar tills på onsdag då jag får höra va du haft för dig i helgen:D

2009-03-23 @ 08:54:43
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0