GO PÄTSY GO!

Har glömt bort att skriva att jag sprang in på domus och köpte mig ett ljuslila Nagellack för 25kr, är något med mig just nu, köper nagellack hit, och nagellack dit. Gillar förändringar i mitt liv, och ny färg på naglarna, si så där nästan varje dag är väl en fin fiin början? Skämt och sido.

Men, som sagt åkte buss till Järpen idag, träffade min kompiiis Lina "Greger" Pedersen på bussen, long time no seen där. Det uppskattas inte, men det var kul att ses, och att prata av sig.. vi hade nämligen både det ena OCH det andra att berätta!

när jag kom till Järpen, var jag lite sur för att vädret var bättre i Östersund, ska väl egentligen inte klaga när det var rätt så bra här också, men här har man gått och längtat efter fin väädran i lång tid nu, och så när den kommer åker man sju mil ifrån det, ... men efter lite mat i magen var jag på G igen, lika så humöret.

Eftermaten, fick jag av smaka min syster och mammas hemgjorda glass, och det mina vänner, det var den GODASTE glassen mina smaklökar fått känna på, och det kan jag säga med handen på hjärtat! Mer sånt tack!!!

Sedan vare promenad som gällde, eller mamma och amanda gick medans jag kände för att springa, så jag är riktigt nöjd över mig själv som kämpade så bra, GO PÄTSY GO!

Sen har vi poppat lite popcorn och bara sett på tv, amanda har laddat ner en film nu som vi ska kolla på också.
Rally brudar. Hört att den ska vara bra!?

Kram / Fernandez

Längtar tills jag fixar en kärringhonda till stan!


Kommentarer
Postat av: susie

fan patricia.. jag längtar till sommarn!!!!!!

2009-03-22 @ 01:57:13
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: elin wikman

jag har också varit en en sån period då jag köpt jättemånga nagellakc men de är roligt när man har många olika färger;) <3

2009-03-23 @ 08:51:22
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: amandafernandez

Fan vad fuuult alltså!!! bilden på hon som tränar :) jaja lycka till med träningen!

2009-03-25 @ 18:51:47
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0