Hej igen

Hej och förlåt för dålig uppdatering.

I fredags var det mysmiddag med Jonathan som stog först på schemat. Vi gick till Kina resturang för att avnjuta en trevlig kväll och middag  tillsammans. Det var nästan helt fullt men vi hade tur och det fanns ett bort för två.
Där satt vi och åt tills vi inte orkade mer, avslutade med friteradbanan och vaniljglass.
Riktigt gott, men sedan sa våra magar liksom "stop". Så...

Vi gick hem till min lägenhet, Jonathan öppnade en flaskarött och vi kollade lite på så ska det låta, Cecilia och Fredrik kom efter ett tag och gjorde oss sällis. MIN CECILIA!
Vi åkte vidare
mot Böle, där det var klassfest. Blev lite dans med Jonathan, men inte mycket mer än så innan festen "dog". Så då vare bara att åka hem till mig igen.

Igår lördag, åkte vi till våran stuga, vi spelade kort, kollade på Robinson och åt lite gotta. Tråkigt nog är jag förkyld. Så satt mest och hostade hela kvällen känns det som. Tur man hade mormor och morfar som tog hand om mig! höhö.

Så, då var det söndag idag, vaknade och åt frukost, sedan tog vi skotern och åkte ut på baksjön och fiskade. Så klart körde vi "den som får första fisken är bäst" Och ja, ni kan ju bara gissa vem det var? jo jag:)

Fikade
på sjön innan vi åkte hem. Nu är jag i järpen. Ska duscha och kring sju åker jag till stan.

Nu ska jag äta Amandas och Mammas nya hemgjorda glass. MUMS!
KRAM/
Patricia


Kommentarer
Postat av: Anonym

de låter som en skön helg:)

2009-03-29 @ 20:27:13
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: elin wikman

det låter som en skön helg:)

2009-03-29 @ 20:28:15
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: elin wikman

det verkar som om du haft en skön helg:)

2009-03-29 @ 20:33:58
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: susie

tänkte bara säga att, WIKMAN TYCKTE DET VERKADE SOM DU HADE EN SKÖN HELG

2009-03-30 @ 01:15:09
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0