hej

Eftersom att internet vägrat att fungera i lägenheten har jag inte kunnat blogga på några dagar..
Men nu är jag tillbaka..

Måndag, först praktik, hade faktiskt väldigt roligt, och allting gick jätte bra...
Mamma kom föbi och överraskade mig också, så köpte hon ett Henna Schampoo till mig också 74kr.
På lunchen gick jag runt på stan, la undan tre par skor, och köpte ett svart nagellack, 25kr på Åhléns.
På eftermiddagen skyndade jag hem.. sedan var det träning som gällde för mig och Sunken, vi har verkligen bestämt oss att vara på topp till sommaren, och då menar vi VERKLIGEN att kilon ska rasa..
Så vi tränade två pass efter varandra på Måndagen, först puls/medel och sedam ett medelpass.
Kändes verkligen bra efteråt, kom hem och somnade på en gång.

Tisdag, praktiken flöt på.. men var less på slutet..
Åkte hem, kollade på the hills och åt lite mat.. sedan så bestämde jag och anna att vi skulle träna idag igen, och vi valde att ge oss på Stationspasset, och tro mig gott folk, det var sjukt jobbigt.. 1,5timmes hårdträning, av all sort..
Had väldigt roligt, och idag har jag då sannerligen träningsvärk. Kan knappt röra på mig.

Idag blir det långfärdsskrillor på storsjön på idrotten, sen ska jag träna och plugga..

Sob hops jonathan inatt, och åkte in tidigt för att gå på studie tiden, men var inga lärare här så jag satte och jobbade ensam, fick lite sällis av Josse och sara också...

Nu måste jag jobba, sedan har jag HPråd klockan 12... ska bli gött med fika.

Hörs sen! / Fernandez

Ps. Vilket underbart vårväder det är ute! Dx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0