Lördag

såja, dagen i stugan var otroligt trevlig men speciellt mysig.
Blev inge fiske, toooo bad. Men vi tog en sväng med sparkarna, mamma, Stina, Anna och jag. Hälsade på min gamla goa häst, som jag pussade sönder, självklart så fick han godis av mig, han är ju trots allt en favorit!

När vi kom tillbaka till stugan,
hade mormor gjort semlor, och lunch.. och så klart massvis av andra kakor som mormor alltid bjussar på. Vi hann fika/äta i lugn och ro. Sa hejdå till Kusinerna som skulle tillbaka till sundsvall, sedan så började HV-Timrå matchen, tycker verkligen att Timrå spelade riktigt bra i speciellt första och i början på andra, synd bara att de inte kunde få in några mål, det är ju trots allt de som räknas.. Matchen slutade 7-0 till HVs fördel, alltså 1-1 i matcher.

Mamma och Jarmo lagar lördagsmiddag, fläskfile, klyftpotatis och massa annat gott. Doftar käk ända in till datarummet, fint!

Klockan 21.45 kanske jag tar bussen till Mattmar, där Jonathan hämtar upp mig med skotern och så åker vi till han i Nälden, mysigt, och kul med en skoter tripp mitt upp i allt. Men får se hur det blir med den saken, kanske stannar hemma istället, är ju melodifestivalen, hah!

xoxo / Fernandez


Kommentarer
Postat av: elin wikman

de låter som en trevlig dag:) vi syns på onsdag pytti!

2009-03-07 @ 19:17:00
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0