måndag

Måndag måndag måndag, jag börjar bli otroligt less på måndagar. Då vet man att man har en hel veckas helvete framför sig innan man kan få helg och slappna av. Den här helgen, som var gick så förbaskat fort. Känns knappt som om att jag hann att blinka innan den var över!

Så skare inte va!!



Praktiken gick ovanligt fort, och tio i fem tog jag bussen till Järpen. Måste plugga lite, vars är min motivation?
Har ingen ork, ingen lust att ens tänka på allt som behöver göras, trots att jag vet hur VIKTIGT det är att få det gjort.
Jag önskar bara att jag ska få bli frisk, och orka härdaut de här sista månaderna innan sommarlovet.
Mitt livs sista, men bästa sommarlov kommer det att bli. Det vet jag!

Förresten saknar jag en väldigt nära, eller väldigt. Den närmaste vän jag någonsin haft så det gör ont.
Saker och ting förändras, och man glider isär. Det är hemskt att tänka på.
För det var ju inte precis så här vi ville ha det, eller hur?
Jag är så jäkla rädd att förlora den här människan, men något inom mig säger att det aldrig kommer att hända.
För INTE ENS DÖDEN SKILJER OSS ÅT!
Jag vet
att ingen kan ta din plats ifrån mig, och det som känns så bra är att jag vet att du alltid kommer att ha den där speciella och unika platsen kvar för mig!
Och DU vet, att jag alltid kommer att ha Hernerud i blodet.
Patricia Loves you!

SENARE!/ PATRICIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

HOHO!

2009-03-30 @ 22:18:32
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sitter på din dator och surfar i smyg :) hihi

2009-03-31 @ 15:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0