Måndag 2/3-09

HaliHalo!
Sitter hemma i järpen och har suuuuper ont i magen, aj aj. Men så blir det faktiskt när man äter lite för mkt av mammas goa middag, sånt man får räkna med liksom.

Har nästan nyss kommit hit, har varit hos Jonathan sedan igår...
Justja, jag och susanne hade det ap trevligt igår, vi var hemma i min lägenhet, sedan solade vi (skönt med lite färg) och sen så gick vi på Hemköp och skulle handla middag, vi skulle egentligen gå på domus och köpa en "plock" sallad, men de stängde precis när vi kom fram, rätt surt..
Så då blev det en varisin kycklingbaguett istället och chirre, vi begav oss hem till mig, käkade tittade på beck...
riktigt näääjs.

Mamma har köpt en film som vi ska kolla på ikväll också, mys mys.. en riktig mys kväll så där lagomt till Lovets start.
Ma råkes senare / Fernandez



Kommentarer
Postat av: susie

jag tycker bara att vi är sååå ballla

2009-03-02 @ 23:39:05
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0