Måndag

Ligger hemma i min säng nu, fast än att jag egentligen ska ha APU.
Men jag gick bara på förmiddagen, sedan tog jag ledigt, för att jag skulle åka hem till järpen.
Men jag strosade runt för länge på skolan efter lunchen så jag hann inte med halv 2 bussen..
Så därför får jag skylla mig själv och vänta tills klockan slår tio i fyra, då nästa buss går!

Gick in på traktören och köpte en asnajs smoothie och naturgodis till bussen, sedan lite skön musik på det så ska jag nog klara av den där bussresan iafl..

Åker hem för att mamma bokat biobiljett till mig + att vi har köpt en ny katt som jag måste hem och hälsa på!
Men tråkigt nog, kom jag på att det antgligen inte blir bio för mig, eftersom att det är sista matchen mellan HV-Timrå ikväll, och det vill jag banne mig inte missa.
Förra matchen fick nog de flesta att häpna, Timrå kunde inte få mer otur...

Nu ska det läsas lite bloggar och kikas runt på internet, hörs sen / Fernandez







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va mysigt med en liten kisseunge:)eller de behöver ju inte vara en kattunge, men mysigt ändå:) haha



vi syns på onsdag:) <3

2009-03-16 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0