Ny väska!!

Sååå där då var träningen överstökad, känner mig hurtig och ett kilo lättare! Närå.
Blev bara ett pass för mig, men kände att det räckte gott och väl, tog i till tusen så det blev riktigt svettigt och ansträngande, skönt.

Åkte med anna hem med bussen, hon skulle fixa lite saker i stan, och sedan ramlade vi in på en affär jag inte varit på, ja under väldans lång tid, och gissa vad jag hittade? Joo en brun fräsch mindre axelväska som jag har letar förjäves på alla affärer i stan, har bara en svart, och brunt är snyggt till sommaren! 149kr billigt och bra.

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sedan få i mig lite mat, lyssna på skön musik och fixa mig lite!
Slänger kanske upp ett inlägg senare innan jag drar, om tiden vill.

/Fernandez/

Så här gla e ja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt nu ikväll !!

2009-03-20 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0