Påseskit

Igår mådde jag som en påseskit, där av ingen uppdatering.
Jag gick med hanna på stan efterskolan, köpte mig ett par svarta korta shorts, 159kr på rut.
Ett guldigt nagellack på Åhléns för 25kr.

Hittade även en ursnugg väska på H&M som jag vill köpa, mmh!
När jag gick på stan så ringde anna och frågade 0m hon fick komma förbi, så jag fick lite sällskap en henne, vi snackade om vårforum (har äääntligen stuga) fan alltså, det kommer verkligen att bli hur roligt som helst, hoppas på bra väder bara :)

Kring fem så gick vi, för att jag skulle gå till bussen.. skulle till Friskis och träna.
Blev Core, vet inte riktigt om det passet är något för mig, iofs äre ett pass där man tränar buken och hållning, vilket är bra!

Sedan åkte jag hem duschade, och var verkligen hur trött som helst. Somnade kring nio och vaknade tusen gånger för att jag har så ont i halsen, helt uppsvullen och jag är rädd att det ska vara halsfluss, igen.
Pigg som jag var när klockan ringde så gick jag upp, trots att jag inte kunde prata. och nu sitter jag här på skolan...

Tror inte att det är så bra för mig att träna idag, men det tänker jag faktiskt göra iafl, så sjukt skönt!

Vilket otroligt vackert vårväder det är ute idag, vill bara ut och springa barfota på asfalten, höhö!

// Fernandez


Kommentarer
Postat av: nathalie

Gå in på den här http://bilddagboken.se/p/campaign.html?campaignID=31 sidan och ge mig en röst :D:D

om du inte hittar mig går du in på galleri och sen söker du på nr 3418

2009-03-19 @ 15:32:26
URL: http://starcevic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herrgud vad är det jag ser ? du har inte länkat till min blogg idag heller ? Du ska få smisk så fort du kommer hem!

2009-03-19 @ 20:04:54
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0