Sång fågel

Nu har jag precis duschat. Som vanligt sjöng jag som bara den, hoppas ingen hörde!

Snart är det dags för kina med Jonathan
Hade tänkt sminka mig snart, föna håret och hitta några kläder att ha på mig. Det ständiga problemet.
Öppnar jag garderoben så ser jag bara en stor röra. Tror att det är dags för mig att rensa ut kläder jag inte änvänder och inskaffa mig lite nytt, det är så roligt att handla kläder, när man vet att man verkligen kommer att ha användning för det.

Stannade kvar efter skolan och gjorde psykologi, så nu har jag det bortstökat, ni anar inte hur bra det känns.
Nästa vecka ska jag göra ett Turism prov, och lämna in en Engelska uppgift utöver allt annat, det ska jag nog klara!

Förresten har stackars jag blivit förkyld, idag hostade jag nästan upp mina lungor, men va fan... Lever gör jag ju!:)

Just det, jag ska byta min nuvarande APU plats, men mer om det i nästa inlägg!

J ringde nyss, så nu måste jag lägga på en rulle!

Later/ Patricia


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att läsa din blogg ochså.., såg den via amandas blogg(visste inte du hade en).

hoppas du har det bra o kom gjärna upp till umeå o hällsa på ngn.



kram o ser fram emot att fortsätta läsa bloggen

2009-03-27 @ 18:43:09
Postat av: gabriella

kul att läsa din blogg ochså.., såg den via amandas blogg(visste inte du hade en).

hoppas du har det bra o kom gjärna upp till umeå o hällsa på ngn.



kram o ser fram emot att fortsätta läsa bloggen

2009-03-27 @ 18:44:40
Postat av: gabriella

kul att läsa din blogg ochså.., såg den via amandas blogg(visste inte du hade en).

hoppas du har det bra o kom gjärna upp till umeå o hällsa på ngn.



kram o ser fram emot att fortsätta läsa bloggen

2009-03-27 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0