Skönhets tips.

Oj, vilket bra resultat det blev utav ansiktsmasken. Det trordde jag då knappast.
Blev helt silkeslen. trodde dock att jag skulle bli blind när jag la masken, den var så HIMLA stark.
Men vill man vara fin så får man lida pin : )
Tänker iafl rekomendera den till er andra,
glöm inte att om du har känslighud, eller väldigt mycket finnar är denna mask inget alternativ.
Det är en mask som sedan dras av, efter att det värkat ungefär 10-20 min, eller när masken har torkat helt.
testa, super bra!

Här ser ni förpackningen.                  Målade även naglarna, med ett mörkare rosa lack.

Kommentarer
Postat av: raggeOjim

finare tjej :)

2009-03-06 @ 01:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0