4/3-9 - Skoter tur med tjejerna

Okeej, viiilken KUL dag jag har haft. Somnade kring tre inatt (låg och läste engelska) och gick upp vid halv 8.
var sjukt trött, och liknade ett spöke.. ni fattar.
Började göra fika, eftersom att det var skotertur med brudarna som väntade, mamma kokade choklad, jag gjorde ost mackor, packade ner korv bulle och saft. Sedan vare frukost som gällde innan jag åkte med bussen till Pernilla.

Kul att träffa henne igen, och jag väntade på att hon skulle bli klar med sitt.
Höll nästan på att avlida eftersom att det var så förbannat varmt med alla kläder, gäller att klä sig varmt när det är en dag på skotern som gäller : )
Sedan åkte vi bil till ocke där fyra söta tjejer, och tre läckra skotrar väntade.
(PernillaA, Karolina, Hanna, Maddis).
Så vi gjorde oss i ordning, och sen vare full fart iväg. Jag åkte på samma skoter som hanna, hon skötte resan såå fint, nog att jag kunde se mitt liv passera i revy när vi åkte som nå galningar, men till mestadels så satt jag där på skotern och bara NJÖT av jämtlands extremt fina natur, och att få kvalitets tid med mina efterlängtade vänner.
(i ur och skur brudar, alltid)
Vi åkte och åkte, utan att egentligen ha någon riktig koll på vilken led vi skulle följa, och ja.. vi lyckades. För efter ett tag så mötte vi upp emelie Holten (skönheten själv) som väntade på oss med sin skoter, vi for vidare mot sjön där vi skulle grilla, fika, och prata om allt mellan himmel och jord, så vi begav oss över sjön. Och jag kan ärligt säga att det var bland det läskigaste jag varit med om, hanna och de andra tjejerna som körde brakkade ju på i högsta fart, och det kändes som om att jag skulle flyga av skotert, vilken sekund som helst som en liten vante. Men jag höll mig fast, och tur är väl det... Jag har dock ont i mina armar eftersom att jag försökte kramla mig fast så gott som det gick, men det går nog över snart!

Vi hittade fram, karolina och emelie gjorde upp eld och så blev det fika, MASSA prat och oändligt mycket skratt. Det är så roligt att träffas så där ibland, det är ju så himla mycket som har hänt och alla har massvis med spännande saker att berätta. Vissa saker fick mig nästan att "trilla ur stolen" av skratt, dock inget jag hade tänkt ta upp här i bloggen!

efter ett tag så åkte vi hemåt igen, de flesta började frysa , lyckligtvis inte jag. Men på vägen så åkte vi till Agnes en snabbis också, trevligt att träffa henne, sedan var det mysigt att hälsa på deras kor : ) gulligull!

Vi kom hem vid fyra, så hade varit på en tur på sex timmar och körde väl minst fem mil.

kring fem åkte jag och Pernilla hem till henne och började att leta jobb till sommaren, vi ska antagligen till norge i tre veckor och jobba musten ur oss, för att sedan kunna ha det bästa sommarlovet ever, vi har redan börjat att smida fina planer, som ser ut att gå hem. YES!

Aja, jag är riktigt trött så hade tänkt kika lite på tv. Hör gärna av er något.
Och imogon hoppas jag på bättre väder, så ska jag ligga ute och försöka bli en pepparkaka! Önska mig lycka till.
PUSS / Fernandez

Här är några av de som var med idag, tack för en toppen dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till;) haha!

ne, men tack för idag vännen. super kul var det, och det måste göras om:D <3

2009-03-04 @ 22:34:21
URL: http://hbeckman.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Underbar dag!:D Mycket skratt och fint skvaller;) haha



Sista sommarlovet, ska bli bässsst!:) <3

2009-03-04 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0