kläder, ja tack!

Okej, jag känner mig lite tjock idag. Har inte rört mig en meter.
Men, jag ahr ätit:

* Frukost
* Middag
*Dumlekola
*Rabarberpaj.


Jag känner mig rent ut sagt som en stor stor köttbulle om magen, hoppas att det är okej med sådana här dagar, då man inte har något hejd alls..
Har suttit och kollat¨på lite olika hemsidor.. Bestämt lite saker jag ska köpa till sommaren, och saker jag behöver innan. Här har ni en liten lista på det jag vet just nu!

* Jeans- Leggings/ Jacka / Väst/shorts
* Skor- "jesus"sandaler(haha)/ Söta ballerina skor i mängder/ snygga med klackar.
* Bikini- Två nya.
* Väska- Brun liten axelväska, mm.
* ´Smycken- Mycket i guld.
* Tusentals klänningar/Kjolar.
* Lack legging.

Ja d
är har ni lite av kläderna jag kommer att ha på mig i sommar, jag längtar!

// Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0