Melodifestivals nörd

Tycker faktiskt att de har varit ganska bra låtar i melodifestivalen i år, om man jämnför med den senaste tiden alltså..
Brukar egentligen inte gilla melodifestivalen alls, men iår hare varit helt okej.
Så, vilket bidrag kommer nu att gå vidare?

Första gången jag hörde Caroline af Ugglas - Snälla snälla, höll jag nästan på att vika mig av skratt. Men igår, när jag hörde den igen tyckte jag faktiskt att den är riktigt cool. Men inget som kommer att gå hem i resternade länder.

Emilia - You're My World , Får väldigt gärna gå vidare tycker jag. En låt som sätter sig som klister på hjärnan, med väldigt skönt sound! Så heja heja.

En låt och grupp, som VERKLIGEN inte får gå vidare är Alcazar Stay The Night, kan inte hjälpa det. Men jag avskyr verkligen den gruppen, tycker inte att låten är speciellt bra heller, men godkänd. Nej de får inte gå vidare.

Dårå, till en av stooor favoriterna, trodde aldrig att jag skulle tycka de var bra, när jag tidigare gjort narr av dem.
Men fan, sköna moves och en härlig. Hoppas på att de går vidare till Finalen, tror de kan ta sverige långt iår.
Så HEJA HEJA!



Vilken är eran favorit? / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0