VI ÄR BÄST SUUS!

jag hade en mysig kväll igår, Therese och Jennie är två stjärnor!

Söndag idag, och denna söndag betyder MYS söndag för min del. Jag och Susanne ska nämligen fräscha till oss en skvätt, vi ska gå och sola solarium och få lite färg på kropparna våra, jag är less på att vara lika vit som snön. Sedan ska vi gå och handla middag som vi ska laga hemma i min lägenhet.. MYS FAKTOR!

Kommer bli en perfekt söndag, och vi kommer förmodligen ringa till sidsjöhotell angående gatufesten, dags att boka rum snart så de inte tar slut, jag såg en jätte mysig sak på deras hemsida igår också, att man får låna cyklar som hotellet har, så då ska jag och susanne cykla in mot Centrum, ta en fika schoppa, eller åka till någon härlig badplats med en varsin bärs i handen! Jag längtar sönder..
Gatufesten 09 HERE WE COME!


Bild sen förra året, ta mig tillbakaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0